Ben je een deelnemer op een van de aangesloten zorgboerderijen? Dan vind je hier allerlei informatie die voor jou belangrijk kan zijn!
Cliëntenraad
ZBZH hecht veel waarde aan de stem van onze deelnemers. De Cliëntenraad adviseerd ZBZH over diverse zaken.
Vertrouwenspersoon
Heb je behoefte aan een vertrouwelijk gesprek? Voel je vrij om contact op te nemen met een vertrouwenspersoon.
Vanzelfsprekend
De tevredenheid en ervaringen van de cliënten wordt getoetst via het programma 'Vanzelfsprekend'. Dit is een resultaatmeetsysteem voor de zorglandbouw.
Deelnemers in beeld
Wie bezoekt nu eigenlijk een zorgboerderij? Iedere deelnemer heeft zijn eigen verhaal. Soms noemen we ze trouwens ook wel 'cliënten', maar 'deelnemers' is eigenlijk een veel beter woord. Zij nemen echt deel aan de dagelijkse werkzaamheden op de boerderij, allen naar eigen kunnen en willen.


Wachttijden
In sommige gevallen is het niet mogelijk om direct tot plaatsing over te gaan. In dit geval werken onze aangesloten zorgboerderijen met een wachtlijst.
Zilliz
Op de zorgboerderij maken wij gebruik van het programma Zilliz. Daarin maken wij de zorgdossiers. We laten je graag zien hoe dat werkt.

Klachtenregelement
Alle medewerkers van Stichting Zorgboeren Zuid-Holland en de aangesloten zorgboerderijen zetten zich in voor goede zorg. Toch kan het voorkomen dat cliënten of opdrachtgevers niet tevreden zijn over de dienstverlening. Je kunt dan een klacht indienen.
Privacy
Wij vinden het respecteren van ieders privacy erg belangrijk. Lees hier hoe we met jouw persoonlijke gegevens omgaan.